Powered by Blogger.

Tuesday, April 03, 2012

半夜醒來的朗朗


昨晚半夜朗朗醒來,但他沒有大叫大喊,只是在床仔靜靜地玩玩具及唱歌仔然後再入睡,直到今日8:30a.m醒來,企在床仔呼喚我但不是大喊,於是我醒來抱他及沖奶給他,初時他見我起來弄個可憐樣給我看,我伸手抱他就給我甜美笑容,很可愛及底𡃶^_^

0 comments on "半夜醒來的朗朗"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More about Michelle's life

 

Happy Michelle Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez