Powered by Blogger.

Thursday, May 05, 2016

Opera cake 歌劇蛋糕



一向都對咖啡味蛋糕情有獨鍾的我,偶然發現opera cake 的存在,於是上網尋找食譜,但由於好似好多工序於是各至一邊,昨天是我相公生日,一直在想做乜蛋糕好,唔係好想同過往的蛋糕一様,又想挑戰下自己,腦海中忽然想起opera cake 於是認真研究食譜,上下YouTube 參考下,然後買料行動,當然第一次做係有好多進步空間,例如每層造得不夠平均,掃得不夠平滑,咖啡味太濃下次要調攪分量,,有了今次的經驗我相信下次會造得更好、我已try my best, ,幸好我老公都很滿意。Happy birthday 😊🎁🎂🍷
咁辛苦做個蛋糕出嚟,當然要嘆下啦😋😋

0 comments on "Opera cake 歌劇蛋糕"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More about Michelle's life

 

Happy Michelle Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez