Powered by Blogger.

Monday, November 14, 2011

Busy day!!


由於上兩個星期病的關係,沒有心情及體力packed lunch比Kaka,她只好食學校餐,今日我問Kaka想食school dinner還是pack lunch,她話要食pack lunch,我唯有煮個番茄腸仔抄飯比佢+提子+果汁, 送她返學之後,返屋企食早餐,然後打掃屋企+煮朗朗粥仔,十二點帶朗朗去診所做聽力測試跟進,一切正常,回家餵朗朗食粥仔再煮我同kiki午餐,休息一會要接Kaka放學,今日成個早上加下午超忙,等一下要休息休息。

接Kaka放學時,她說食晒個飯,我問她明天pack lunch 還是school dinner?她回答:pack lunch,跟住她由問我有無蛋撻食,我回答:好啦明天做比你食啦,這份工唔易做呢!!

0 comments on "Busy day!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More about Michelle's life

 

Happy Michelle Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez